lørdag, januar 17, 2009

Vi går til biblioteket!



Byturen i dag ble svært så underholdene - og en smule romantisk et kort øyeblikk. Tønsberg bibliotek innledet sitt jubileumsår med Stella Polaris som ledet publikum fra Tønsberg Torv, ned Storgaten og inn i biblioteket. Jeg fikk et kyss på kinnet av mannen med vognen, og fikk tilbud om en kjøretur fra en av de andre :)

Klok av erfaring (over menn og skuespill :), så valgte jeg en annen vei enn "kunnskapens vei" denne ville lørdag, og tok turen i den øvre del, hvor jeg jaktet på pc-bag. Jeg har nemlig - hold deg fast - fått splitter ny pc på jobben! Den er 15.4 tommer stor, og heter HP 6730b. Det gjør at jeg på ny kan levere inn min tablet baby, som kom med samme type hardware-feil som sine to forgjengere. Helt siden dag to, har jeg hatt både blue-screens og black-screens flere ganger om dagen. Skal jeg tro (og det gjør jeg uten problemer) så hadde HP vært litt uheldige med en serie ...

Blir det ikke noe greie på det nå (men alle gode ting er tre sies det ..;), så får jeg heller vurdere å gjøre som jøglerne: å gå til biblioteket!

Jakter fremdeles på den rette pc-bag c",)

Ingen kommentarer: